Eventoversigt

Forårsspring-stævne, tilmelding ELEV-ryttere

Antal tilmeldte: 10/100 Pris: 0,- Lokation:
Grønvej 100
8471 Sabro
Dato:
04-05-2024 09:00 - 07:00
Sidste frist for tilmelding:
28-04-2024
Beskrivelse

HUSK - at få godkendt hesteønsker og klasser af din underviser, ellers er tilmeldingen ugyldig. Tilmeldingsgebyr tilbagebetales ikke ved ugyldig tilmelding.

Der er følgende elevklasse kun for SABR-elevryttere:

Klasse 1: Bom på jord til 80 cm - B0 - SABR ELEVRYTTERE -  (E)

Det er max. tilladt at starte 2 gange pr. dag.

Generelle bemærkninger til stævnet:

Velkommen til Forårsspring i Sabro

• Spring afvikles på græsbane med opvarmning på fiberbane.
  • Stævnet er for ALLE ryttere der er medlem af en klub under DRF.
  • For alle klasser gælder DRF’s reglementer og der rides efter gældende OUT-regler.
  • Klasserne afvikles ikke nødvendigvis i den nævnte rækkefølge.
  • Frameldelsesfrist i henhold til DRF’s reglementer (73, 74.1 og 74.2).
  • Ryttere over 16 år må, hvis ekvipagen er harmonisk, starte på kat. 1 og 2 pony, men skal tilmeldes i hesteklasserne.
  • Klubben forbeholder sig ret til at aflyse/sammenlægge klasser med mindre end 3 starter.
  • Efteranmeldelse er muligt i det omfang der er plads til det.
  • Startlister kan ses på Equipe ca. 5 dage før stævnet. Endelige startlister fra kl 18.00 dagen før klassestart.
  • Henvendelser inden stævnet kun via: stavneudvalg@sabrorideklub.dk – telefon besvares KUN under selve stævnet.
  • Kontakt under stævnet:  3096 6833 eller stavneudvalg@sabrorideklub.dk

For SABR-elevryttere (E-klasser):

• Tilmelding via klubbens hjemmeside.
  • Elevklassen er en E-klasse hvor SABRs elevryttere kan starte i klassen på SABRs elevheste uden licens.
  • Ved tilmelding til stævnet ønskes 3 heste og der skal skrives under af underviser. Underviseren skal godkende at programmet har den rigtige sværhedsgrad for rytter og hest. Det er muligt at melde til forskellige programmer på de forskelligt ønskede heste.
  • Privatheste der er udlånt til undervisning må kun starte i elevklasserne hvis de går undervisning 6 dage om ugen og alle elevryttere har mulighed for at ønske og få hesten tildelt på lige fod med ejer samt eventuelle parter.
  • OUT-regler rides efter rytteren og ikke ekvipagen.

SABR klubmesterskab

Stævnet er en del af klubmesterskabet for alle medlemmer af SABR.

Tilmelding til Bootcamp 2024 ELEVHESTE

Antal tilmeldte: 23/30 Pris: 1000,- Lokation:
Grønvej 110
8471 Sabro
Dato:
01-07-2024 08:00
04-08-2024 16:00
Sidste frist for tilmelding:
31-05-2024
Beskrivelse

Tilmelding KUN for de elevryttere der har ansøgt og modtaget bekræftelse inden.

Vores sponsorer