Eventoversigt

Power Påske, på ELEV-hest (ansøgning)

Antal tilmeldte: 26/30 Pris: 0,- Lokation:
Grønvej 110
8471 Sabro
Dato:
14-04-2025 08:00
16-04-2025 16:00
Sidste frist for tilmelding:
22-03-2025
Beskrivelse

DETTE ER EN ANSØGNING OM DELTAGELSE I POWER PÅSKE 2025 OG KUN FOR KLUBBENS ELEV-RYTTERE

HVAD: Power Påske har tidligere været et hit, og derfor ønsker breddeudvalget igen i år at afholde Power Påske!

Programmet bliver fyldt med sjove og lærerige aktiviteter ved, på og omkring hestene, så hvis du er klar til tre dage med hest i påskeferien, så er det nu du skal ansøge om at deltage.

HVEM: ALLE kan deltage — nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere. Det eneste krav er, at man er vild med heste.

HVORNÅR: Det foregår mandag d. 14. april, tirsdag d. 15. april og onsdag d. 16 april — alle dage kl. 8-16.

Vi mødes kl. 8 i cafeteria Tutten. Du skal spise morgenmad hjemmefra inden du kommer, men frokosten sørger vi for.

Vi rider én gang om dagen. Nærmere program kommer efter sidste tilmelding Har du ønsker eller spørgsmål til programmet, er du velkommen til at henvende dig til breddeudvalget.

ANSØGNING: Du ansøger ved at udfylde nedenstående. Der er begrænsede pladser, og de fordeles efter "først til mølle" princippet så vent endelig ikke for længe. 

Du får derefter hurtigst muligt svar med besked om der er plads, alt efter hvordan det går op med heste.

BETALING: det koster 600,- kr. at deltage inklusiv frokost og leje af elevhest.

Først når du har fået svar at du har fået en plads, skal du betale. Det gøres under et kommende særskilt event.  Uden positiv svar er tilmelding og betaling ugyldig.

SPØRGSMÅL: Har du spørgsmål eller andet, så kontakt: Julia Grönlund 30 42 64 15, Maja Olsen 28 55 42 59 eller Cecilie Olsen 71 78 37 12

/Breddeudvalget

Power Påske, på PRIVAT-hest (ansøgning)

Antal tilmeldte: 3/30 Pris: 0,- Lokation:
Grønvej 110
8471 Sabro
Dato:
14-04-2025 08:00
16-04-2025 16:00
Sidste frist for tilmelding:
10-04-2025
Beskrivelse

DETTE ER EN ANSØGNING OM DELTAGELSE I POWER PÅSKE 2025 OG KUN FOR KLUBBENS PRIVAT-RYTTERE

HVAD: Power Påske har tidligere været et hit, og derfor ønsker breddeudvalget igen i år at afholde Power Påske!

Programmet bliver fyldt med sjove og lærerige aktiviteter ved, på og omkring hestene, så hvis du er klar til tre dage med hest i påskeferien, så er det nu du skal ansøge om at deltage.

HVEM: ALLE kan deltage — nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere. Det eneste krav er, at man er vild med heste.

HVORNÅR: Det foregår mandag d. 14. april, tirsdag d. 15. april og onsdag d. 16 april — alle dage kl. 8-16.

Vi mødes kl. 8 i cafeteria Tutten. Du skal spise morgenmad hjemmefra inden du kommer, men frokosten sørger vi for.

Vi rider én gang om dagen. Nærmere program kommer efter sidste tilmelding Har du ønsker eller spørgsmål til programmet, er du velkommen til at henvende dig til breddeudvalget.

ANSØGNING: Du ansøger ved at udfylde nedenstående.Der er begrænsede pladser, og de fordeles efter "først til mølle" princippet, så vent endelig ikke for længe

Du får derefter hurtigst muligt svar med besked om der er plads.

BETALING: det koster 600,- kr. at deltage inklusiv frokost. 

Først når du har fået svar at du har fået en plads, skal du betale. Det gøres under et kommende særskilt event.  Uden positiv svar er tilmelding og betaling ugyldig.

SPØRGSMÅL: Har du spørgsmål eller andet, så kontakt: Julia Grönlund 30 42 64 15, Maja Olsen 28 55 42 59 eller Cecilie Olsen 71 78 37 12. 

/Breddeudvalget

Power Påske, tilmelding

Antal tilmeldte: 22/30 Pris: 600,- Lokation:
Grønvej 110
8471 Sabro
Dato:
14-04-2025 08:00
16-04-2025 16:00
Sidste frist for tilmelding:
10-04-2025
Beskrivelse

Dette er TILMELDING til dig der har fået plads til  POWER PÅSKE 2025

Tilmelding uden breddeudvalgets tilsagn om en plads er ugyldig.

Prisen er 600,- kr.  for alle 3 dage, inklusiv frokost og evt. leje af elevhest.

Har du spørgsmål eller andet, så kontakt: Julia Grönlund 30 42 64 15, Maja Olsen 28 55 42 59 og Cecilie Olsen 71 78 37 12.

Vi glæder os til 3 dage med dig

/Breddeudvalget

SABR Påskestævne tilmeldning for ELEVryttere.

Antal tilmeldte: 0/100 Pris: 0,- Lokation:
Grønvej 100
8471 Sabro
Dato:
21-04-2025 08:00 - 19:00
Sidste frist for tilmelding:
14-04-2025
Beskrivelse

HUSK -Tilmelding uden godkendelse fra underviser og/eller uden 3 hesteønsker er ugyldige. Tilmeldingsgebyr tilbagebetales ikke ved ugyldig tilmelding.

Der er følgende elev-klasser kun for SABR-elevryttere:

Lørdag d. 30. september
Dressurklasse 18

LD12%-B

Elevryttere født i 2013 eller senere. SLØJFEKLASSE (Der uddeles rosset ved 63% eller højere)

Der kan tilmeldes 1 gang i denne klasse. 
Dressurklasse 19a  LD12%-B

 Elevryttere født i 2009 eller senere

Der kan tilmeldes 2 gange i denne klasse, men ikke rides samme program 

Dressurklasse 19b

 LC123%-B

 Elevryttere født i 2009 eller senere

Der kan tilmeldes 2 gange i denne klasse. men ikke rides samme program

Dressurklasse 20a

 LD12%-B

 Elevryttere født i 2008 eller tidligere

Der kan tilmeldes 2 gange i denne klasse, men ikke rides samme program

Dressurklasse 20b

 LC123%-B
 Elevryttere født i 2008 eller tidligere

Der kan tilmeldes 2 gange i denne klasse, men ikke rides samme program.

 

 Det er max. tilladt at starte 2 gange pr. dag.


For SABR-elevryttere (E-klasser):

  • Tilmelding herunder via klubmodel på klubbens hjemmeside.
  • Elevklasser er E-klasser hvor SABRs elevryttere kan starte i klasser på SABRs elevheste uden DRF rytterlicens.
  • Ved tilmelding til stævnet SKAL der ønskes 3 heste og det skal godkendes af din underviser. Underviseren SKAL desuden godkende at det/de ønskede programme/-er har den rigtige sværhedsgrad for rytter og hest.
  • Det er muligt at melde til forskellige programmer på de forskelligt ønskede heste.
  • Privatheste der er udlånt til undervisning må kun starte i elevklasserne hvis de går undervisning 6 dage om ugen og alle elevryttere har mulighed for at ønske og få hesten tildelt på lige fod med ejer samt eventuelle parter.
  • OUT-regler (udelukkelseskriterier 60.1 og 60.2) rides efter rytteren og ikke ekvipagen.

 

SABR klubmesterskab

Stævnet er en del af klubmesterskabet for alle medlemmer af SABR.

 

 Generelle bemærkninger til stævnet:

  • Stævnet afholdes i dressur udendørs på fiberbaner. Klasser på B-bane kan afholdes i hallen (ligeledes fiber) såfremt tidsplanen eller vejret ikke tillader alle klasser udendørs. 
  • Klasserne afvikles ikke nødvendigvis i den nævnte rækkefølge.
  • Frameldelsesfrist i henhold til DRF’s reglementer.
  • Klubben forbeholder sig ret til at aflyse/sammenlægge klasser med mindre end 3 starter. Afvikles klasser med kun 1 ekvipage, rides disse til bedømmelse.
  • Efteranmeldelse er muligt i det omfang der er plads til det.
  • Henvendelser inden stævnet kun via: stavneudvalg@sabrorideklub.dk – telefon besvares KUN under selve stævnet.
  • Kontakt under stævnet:  3096 6833 eller stavneudvalg@sabrorideklub.dk

SABR Påskestævne tilmeldning til D-KLASSER for ELEVryttere.

Antal tilmeldte: 0/100 Pris: 0,- Lokation:
Grønvej 100
8471 Sabro
Dato:
21-04-2025 08:00 - 19:00
Sidste frist for tilmelding:
14-04-2025
Beskrivelse

Dette er tilmelding til Påskestævne kun for elevryttere der ønsker at tilmelde D-klasser med DRF licens

Alle elever der ønsker at starte i D-klasser til stævnet på elevhest skal tilmelde via dette event. For at tilmelde skal eleven have en gyldig DRF licens. Licensen købes via rideforbund.dk og er gyldig for ét år.

For starter i LB og/eller LA er der kun krav om ønske af 1 hest. Tildeles eleven ikke hesten til stævnet, returneres startgebyret - dette er kun gældende for starter i LB og LA.

Det er muligt at ønske andre programmer med start på en 2. og 3. prioritetshest. Ønskes dette, angives det på tilmeldingen.

HUSK -Tilmelding uden godkendelse fra underviser og/eller uden 3 hesteønsker er ugyldige. Tilmeldingsgebyr tilbagebetales ikke ved ugyldig tilmelding.

 Det er max. tilladt at starte 2 gange pr. dag.

 


For SABR-elevryttere (E-klasser):

  • Tilmelding herunder via klubmodel på klubbens hjemmeside.
  • Elevklasser er E-klasser hvor SABRs elevryttere kan starte i klasser på SABRs elevheste uden DRF rytterlicens.
  • Ved tilmelding til stævnet SKAL der ønskes 3 heste og det skal godkendes af din underviser. Underviseren SKAL desuden godkende at det/de ønskede programme/-er har den rigtige sværhedsgrad for rytter og hest.
  • Det er muligt at melde til forskellige programmer på de forskelligt ønskede heste.
  • Privatheste der er udlånt til undervisning må kun starte i elevklasserne hvis de går undervisning 6 dage om ugen og alle elevryttere har mulighed for at ønske og få hesten tildelt på lige fod med ejer samt eventuelle parter.
  • OUT-regler (udelukkelseskriterier 60.1 og 60.2) rides efter rytteren og ikke ekvipagen.

 

SABR klubmesterskab

Stævnet er en del af klubmesterskabet for alle medlemmer af SABR.

 

 Generelle bemærkninger til stævnet:

  • Stævnet afholdes i dressur udendørs på fiberbaner. Klasser på B-bane kan afholdes i hallen (ligeledes fiber) såfremt tidsplanen eller vejret ikke tillader alle klasser udendørs. 
  • Klasserne afvikles ikke nødvendigvis i den nævnte rækkefølge.
  • Frameldelsesfrist i henhold til DRF’s reglementer.
  • Klubben forbeholder sig ret til at aflyse/sammenlægge klasser med mindre end 3 starter. Afvikles klasser med kun 1 ekvipage, rides disse til bedømmelse.
  • Efteranmeldelse er muligt i det omfang der er plads til det.
  • Henvendelser inden stævnet kun via: stavneudvalg@sabrorideklub.dk – telefon besvares KUN under selve stævnet.
  • Kontakt under stævnet:  3096 6833 eller stavneudvalg@sabrorideklub.dk

Ansøgning til Bootcamp 2025

Antal tilmeldte: 14 Pris: 0,- Lokation:
Grønvej 110
8471 Sabro
Dato:
30-06-2025 08:00
01-08-2025 16:00
Sidste frist for tilmelding:
30-04-2025
Beskrivelse

DETTE ER EN ANSØGNING OM DELTAGELSE I BOOTCAMP 2025

TAG EN SNAK MED DIN UNDERVISER FØR DU ANSØGER, OM DETTE EVENT HENVENDER SIG TIL DIG

 

Både uge 27+31 Her får du altså mulighed for at træne intensivt i 4 dage , og virkelig give et skub i ridningen!

I uge 27 vil der være et særlige fokus på stævnedeltagelse. Der vil ligeledes være mulighed for at deltage i stævnet den 5. juli på den hest man har redet bootcamp på. Dette er ikke inkluderet i prisen. 

Der er mulighed for at deltage i dressur-bootcamp eller spring-bootcamp 

Dressur: Eneundervisning i dressur mandag, tirsdag, torsdag og fredag.
Spring: Eneundervisning i dressur 2 dage. Undervisning i spring på hold á 2-3 equipager 2 dage.

Fælles for begge bootcamps er, at der onsdag vil være et kursus om aftenen med tilhørende aftensmad.

Alle dage starter kl 8, der laves en plan for undervisning til alle dage, som tager højde for evt. ønsker for dagen.

Prisen er derfor inkl. 4x undervisning, kursus samt aftensmad om onsdagen.

 

 

Kontakt ved spørgsmål: 

Nanna Liv Kynde Agerskov : 30 61 11 39 / Nanna.k.agerskov@gmail.com

Vores sponsorer