Staldene

Boksstald

Sabro Rideklubs boksstald er bygget i 2012 og har plads til 18 privatejede heste/ponyer.

Boksene er store og lyse (3x4m) med højt til loftet og alle med stort vindue der kan åbnes.

Stalden er godt ventileret og der er et godt staldmiljø.

Løsdrift

I klubbens tilbud om opstaldning indgår også 2 pladser i løsdrift, hvor hesten går sammen med og følger elevhestenes rutiner.

Løsdriftstalden er, som boksstalden, bygget i 2012. Hestene kommer dagligt ind i forbindelse med elevundervisning samt i forbindelse med måltiderne. Her står hestene i ældre staldafsnit.

Ledige bokse

Er du interesseret i at høre med, komme på besøg eller på venteliste til opstaldning, så kontakt opstaldning@sabrorideklub.dk

Privat-undervisning

Som opstalder i SABR er du velkommen til at tage din egen underviser med, men klubben har også examineret træner Netta Touvinen og berider Marie-Louise Petersen tilknyttet.

Netta Touvinen spring-undervisning hver torsdag aften og dressur-undervisning de fleste øvrige dage 6052 0733
Marie-Louise Petersen dressur-undervisning tirsdag aften.

Se video med stald og ridefaciliteter - HER