Facilitetskort/ETB

Ønsker du at bruge Sabro Rideklub's faciliteter skal du købe facilitetskort - også kaldet etablissementsbidrag (ETB).

For at bruge klubbens faciliteter kræver det udover ETB/facilitetskort også medlemskab af klubben og at du kender og følger

Klub- og sikkerhedsregler

Særskilte ETB-regler for brug af klubbens faciliteter

Regler for brug af græs-springbanen

Facilitetskort-typer

Type Betalingsmåde Pris
Fast ETB Hjemmesiden, under TILMELDING YDELSER     kr. 252,- pr. måned
Enkelt måneds ETB (kræver ikke klub-medlemskab)  Hjemmesiden, under SHOP  kr. 270,- pr. måned
Enkelt én-gangs ETB-besøg (kræver ikke klub-medlemskab)   Hjemmesiden, under SHOP  kr.   51,- pr. gang

Facilitetskort/ETB følger hesten og ikke rytteren. Kommer du med flere forskellige heste, skal du altså have flere ETB-kort. Hestens navn skal angives i kommentar ved tilmelding.

Når du bruger klubbens faciliteter, skal du – hvis/når det forlanges - kunne fremvise kvittering for betalingen samt CHR-nr. på hestens opstaldningssted.

Ved køb af fast facilitetskort/ETB bliver beløbet fremover automatisk trukket månedligt fra dit betalingskort indtil du afmelder det.

Sådan afmelder du facilitetskort

Afmelding af fast facilitetskortet/ETB skal ske med en måneds varsel til den 1. i en måned via mail til kasserer@sabrorideklub.dk