Opstaldning

Boksstald

Pris: 1728,- Bokse: 18/18 Boksstald Grønvej 110 8471 Sabro
Beskrivelse
Klubben har en lækker lys boksstald med plads til 18 opstaldninger. Du kan læse mere om boksstalden og hvad der hører med af services som opstalder i hovedmenuen under OPSTALDNING.   OBS! Tilmelding af boksleje er IKKE gyldig uden forudgående underskrevet kontrakt.

Løsdrift

Pris: 1728,- Bokse: 1/1 Løsdriftstald Grønvej 110 8471 Sabro
Beskrivelse
Klubben tilbyder 2 pladser i løsdriftstalden (sammen med elevhestene). Hesten/ponyen vil her følge elevhestenes rutiner m.h.t ind- og udluk i elevstald samt fodring. OBS! Tilkøb af løsdrift er IKKE gyldig uden forudgående underskrevet kontrakt.

Løsdrift, special aftale

Pris: 1316,- Bokse: 1/1 Løsdriftstald Grønvej 110 8471 Sabro
Beskrivelse
Klubben tilbyder 1 plads i løsdriftstalden på specielle vilkår (hesten indgår delvist i elevundervisningen). Hesten/ponyen går sammen med elevhestene og følger derees rutiner m.h.t ind- og udluk i elevstald samt fodring. OBS! Tilkøb af løsdrift er IKKE gyldig uden forudgående underskrevet kontrakt.

Boligudlejning - Stuen t.v.

Pris: 3432,- Bokse: 1/1 Stuehus, boligudlejnng Grønvej 110 8471 Sabro

Boligudlejning - 1. sal

Pris: 5720,- Bokse: 1/1 Stuehus, boligudlejnng Grønvej 110 8471 Sabro
Beskrivelse
BOLIGUDLEJNING - stuehuset, 1. sal. OBS! Tilmelding af lejemålet er kun gyldigt efter underskrivelse af kontrakt og aftale med forretningsudvalget (info@sabrorideklub.dk)

Boligudlejning - Stuen t.h.

Pris: 4316,- Bokse: 0/1 Stuehus, boligudlejnng Grønvej 110 8471 Sabro

P-plads, hestetrailer

Pris: 51,- Bokse: 6/10 P-plads, hestetrailer Grønvej 110 8471 Sabro
Beskrivelse
Tilmelding til trailerparkering er KUN gyldig efter aftale med forretningsudvalget (info@sabrorideklub.dk)    Hvis du er opstalder i klubben og har egen hestetrailer, så er det muligt at leje en trailerparkering. Klubben anviser hvor din trailer skal stå parkeret, da der er begrænset antal pladser.

Vores sponsorer