Afholdte events

1. Arbejdsdag i klubben

26-03-2023 10:00 - 15:00

ÅRETS 1. ARBEJDSDAG I KLUBBEN

Vi glæder os til at se dig der har tilknytning til klubben som medlem, elevrytter, opstalder, forælder, ven, nabo el. andet til  arbejdsdag. Det er hyggeligt - og klubben giver som altid frokost.

Tilmeld dig meget gerne herunder, så har vi en ide om hvor mange vi bliver. Du er også altid velkommen til bare at møde op på dagen.

Al pasning og almindelig vedligeholdelse af klubbens arealer og bygninger sker på frivillig basis, så hop i arbejdstøjet og hjælp med at give DIN klub en kærlig hånd.

Der er opgaver for alle, uanset om du er stor eller lille, handy, god til at luge ukrudt, vild med at slå græs og rydde op eller noget helt andet, så er der opgaver også for dig.

Forslag til opgaver modtages gerne inden dagen -  her ved tilmeldingen eller på sms til Marie på 51548673

2. Arbejdsdag i klubben

30-04-2023 10:00 - 15:00

ÅRETS 2. ARBEJDSDAG I KLUBBEN

SPISNING TIL KRISTIHIMMELFARTSRIDT FOR ALLE

Antal tilmeldte: 0 Pris: 50,- Lokation:
18-05-2023 17:30 - 22:00

Fællesspisning
Om aftenen tænder vi som altid op i grillen i klubben – og spiser sammen udendørs. I tilfælde af dårligt vejr, kan vi være nødsaget til at aflyse. Alle kan deltage i spisning, også selvom man ikke har redet. Forældre, søskende og andre er ligeledes velkomne.

Vi mødes klokken 18.00 ved grillen.
Vi sørger for salat og andet godt tilbehør. Man skal selv medbringe kød og service. Øl og sodavand kan købes.

I løbet af aftenen vil vinderne af kristihimmelfartsridtet blive kåret. Vi opfordrer derfor alle til at møde op til en rigtig hyggelig aften!
Vi glæder os til at se alle til en hyggelig dag!
Breddeudvalget

3. Arbejdsdag i klubben

04-06-2023 10:00 - 15:00

ÅRETS 3. ARBEJDSDAG I KLUBBEN

4. Arbejdsdag i klubben

20-08-2023 10:00 - 15:00

ÅRETS 4. ARBEJDSDAG I KLUBBEN

5. Arbejdsdag i klubben

17-09-2023 10:00 - 15:00

ÅRETS 5. ARBEJDSDAG I KLUBBEN

Dus med heste

Antal tilmeldte: 0/12 Pris: 200,- Lokation:
19-10-2023 08:00 - 10:00

DUS MED HESTE

Så er der igen mulighed for at komme og prøve at ride, uden at være medlem af rideklubben. Torsdag d. 19 oktober klokken 8-10 afholder vi dus med heste. Man deles to om en hest, og hjælper hinanden med at gøre den klar og så skiftes man til at ride. Det kræver ingen erfaring med heste at deltage. Der er en underviser, der underviser når man rider, og derudover er der ekstra hjælp gennem hele forløbet.

Det koster 200 kr at deltage, og der er ingen aldersbegrænsning, både børn og voksne kan deltage.

Der er plads til 12 deltagere, og pladserne fordeles efter først til mølle, hvis alle pladser er optaget, kan man melde sig på venteliste. Ved spørgsmål kontakt Maja Olsen (28 55 42 59)

6. Arbejdsdag i klubben

29-10-2023 10:00 - 15:00

ÅRETS SIDSTE ARBEJDSDAG I KLUBBEN

Fællesspisning - KUN for deltagere i ryttermærke 1

Antal tilmeldte: 0/100 Pris: 60,- Lokation:
19-01-2024 17:30 - 19:30

Fællesspisning for alle deltagere og evt. forældre til Ryttermærke 1.

Menu kylling i karry, indeholdt i prisen er 1 sodavand samt for 10kr slik.

Ryttermærke 2

Antal tilmeldte: 0 Pris: 100,- Lokation:
03-03-2024 13:00
15-03-2024 16:30

SÅ ER DER ÅBENT FOR TILMELDING TIL RYTTERMÆRKE 2!

HVORNÅR?

Undervisnings/træningsgang søndag d.3 marts kl.13-16 2. Ryttermærkeprøve 2 afholdes fredag d.15/3 kl 16.30. Fællesspisning efterfølgende (familie kan også deltage i dette,) hvis man har tid og lyst. Kan tilvælges ved tilmelding.

PRIS og TILMELDING:

Pris for ryttermærke 2 (begge dage) er 100 kr. Pris for fællesspisning er 60 kr (hjemmelavet mad, 1 drikkevare og 10 kr bland selv slik). Det tilmeldes via hjemmesiden. Deadline søndag d.18.februar

Q&As:

1. Kan mit barn gennemføre?

Ligesom sidst må man få hjælp både til undervisning/træning og ryttermærkeprøve. Alle, der har deltaget til ryttermæke 1,vil fint kunne være med på ryttermærke 2 niveaumæssigt 😁

2. Jeg kunne ikke deltage til ryttermærke 1. Kan jeg så tage ryttermærke 2? Det er en forudsætning for at tage ryttermærke 2, at man har taget ryttermærke 1. Hvis man selv kan læse op til ryttermærke 1, kan man tage begge ryttermærkeprøverne d.15/3. Prisen er 100 kr per ryttermærke. Skriv til os, hvis du ønsker dette.