Breddeudvalget

Breddeudvalget afholder en række årlige arrangementer, som er for alle klubbens medlemmer både nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere!

Det vigtigste ved breddearangemnterne er det gode fælleskab og at vi har det sjovt sammen med hinanden og hestene ♥

De enkelte aktiviteter findes løbende på hjemmesiden i klubbens Kalender, eller under Events, når der er fastlagt datoer, og det er muligt at tilmelde sig til arrangementerne, derudover kan du læse meget mere om dem her. 

Fastelavnsstævne

Breddeudvalget afholder et årligt fastelavnsstævne

Fastelavnsstævne er for alle – nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere!

  • For at kunne deltage til Fastelavnsstævne skal du være medlem af klubben.
  • Ved ønske om tilmelding på elevhest, skal du modtage elevundervisning i klubben.
  • Breddeudvalget står for at afholde arrangementet og sprede god stemning, men der er en forventning om, at man selv eller ens forældre står for at gøre hesten klar samt opvarme. Derfor skal deltagere under 13 år medbringe en forælder, der kan hjælpe. 
  • Tilmeldning til Fastelanvsstævne foregår gennem hjememsiden.
  • Efter Fastelavnsstævne bliver der oprettet et billedealbum i facebook gruppen Sabro Rideklub, hvor der bliver lagt billeder op af hvad vi har lavet. Vi tager selvfølgelig kun billeder af de deltagere, der har givet tilladelse til billeder gennem deres profil. 
  • Vi slår katten af tønden til fastelavnsstævnet, hvor søskende mm. også er velkomne til at være med. 

Power Påske

Breddeudvalget afholder hvert år 3 dage med hest og hygge i påskeferien. 

Power Påske er for alle – nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere!

  • For at kunne deltage i Power Påske skal du være medlem af klubben.
  • Det har ingen betydning hvor længe og hvor meget du har redet.
  • Ved ønske om tilmelding på elevhest, skal du modtage elevundervisning i klubben.
  • Power Påske er forældrefri, men breddeudvalget står til rådighed for at hjælpe med små og store ting. 
  • Tilmeldning til Power Påske foregår gennem hjememsiden, hvor der første er en ansøgning om pladserne, og derefter den reele tilmeldning. Vi bestræber os naturligvis altid på, at få plads til alle der ønsker at deltage.
  • Efter Power Påske bliver der oprettet et billedealbum i facebook gruppen Sabro Rideklub, hvor der bliver lagt billeder op af hvad vi har lavet. Vi tager selvfølgelig kun billeder af de deltagere, der har givet tilladelse til billeder gennem deres profil. 

 

Ridelejr

Breddeudvalget afholder hvert år en meget populær 3-dages ridelejr for klubbens medlemmer

Ridelejren er for alle – nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere!

  • For at kunne deltage i ridelejren skal du være medlem af klubben.
  • Det har ingen betydning hvor længe og hvor meget du har redet.
  • Ved ønske om tilmelding på elevhest, skal du modtage elevundervisning i klubben.
  • Ridelejr er en forældrefri weekend, men breddeudvalget står til rådighed for at hjælpe med små og store ting. 
  • Ridelejren afvikles normalt i juni inden skolernes sommerferie.
  • Tilmeldning til ridelejr foregår gennem hjememsiden, hvor der første er en ansøgning om pladserne, og derefter den reele tilmeldning. Vi bestræber os naturligvis altid på, at få plads til alle der ønsker at deltage.
  • Efter ridelejr bliver der oprettet et billedealbum i facebook gruppen Sabro Rideklub, hvor der bliver lagt billeder op af hvad vi har lavet. Vi tager selvfølgelig kun billeder af de deltagere, der har givet tilladelse til billeder gennem deres profil. 

 

 

Episk Efterår

Breddeudvalget afholder hvert år 3 dage med hest og hygge i efterårsferien 

Episk Efterår er for alle – nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere!

  • For at kunne deltage i Episk Efterår skal du være medlem af klubben.
  • Det har ingen betydning hvor længe og hvor meget du har redet.
  • Ved ønske om tilmelding på elevhest, skal du modtage elevundervisning i klubben.
  • Episk Efterår er en forældrefri, men breddeudvalget står til rådighed for at hjælpe med små og store ting. 
  • Tilmeldning til Episk Efterår foregår gennem hjememsiden, hvor der første er en ansøgning om pladserne, og derefter den reele tilmeldning. Vi bestræber os naturligvis altid på, at få plads til alle der ønsker at deltage.
  • Efter Episk Efterår bliver der oprettet et billedealbum i facebook gruppen Sabro Rideklub, hvor der bliver lagt billeder op af hvad vi har lavet. Vi tager selvfølgelig kun billeder af de deltagere, der har givet tilladelse til billeder gennem deres profil. 

AURA x Bredde Forhindringsdag

I 2025 kan vi  præsentere et nyt spændende Bredde-arrangement! AURA x Bredde Forhindringsdag. Vi har fået 10.000 kr i støtte fra AURAs Lokalværdipulje, hvilket har gjort det muligt for os at indkøbe nye materialer til at afholde arrangementet. 

Det er et arrangement hvor ALLE niveauer kan deltage, hvor fokus bliver på den gode oplevelse gennem banen og ikke på, hvor hurtigt man kan ride. Vi i Breddeudvalget er der til at hjælpe også med opsadling til dette arrangement.

Af nye spændende forhindringer kan vi bl.a. løfte sløret for: fiskesæt, haj-telt samt bue og pil🎣🦈🏹

Julestævne

Breddeudvalget afholder et årligt fastelavnsstævne

Fastelavnsstævne er for alle – nybegyndere, øvede, elevryttere og privatryttere!

  • For at kunne deltage til Julestævne skal du være medlem af klubben.
  • Ved ønske om tilmelding på elevhest, skal du modtage elevundervisning i klubben.
  • Breddeudvalget står for at afholde arrangementet og sprede god stemning, men der er en forventning om, at man selv eller ens forældre står for at gøre hesten klar samt opvarme. Derfor skal deltagere under 13 år medbringe en forælder, der kan hjælpe. 
  • Tilmeldning til Julestævne foregår gennem hjememsiden.
  • Efter Julestævne bliver der oprettet et billedealbum i facebook gruppen Sabro Rideklub, hvor der bliver lagt billeder op af hvad vi har lavet. Vi tager selvfølgelig kun billeder af de deltagere, der har givet tilladelse til billeder gennem deres profil. 
  • Vi får desuden besøg af julemanden, hvor søskende mm. også er velkomne til at være med. 

Vores sponsorer

10