Betalingsvilkår

Profil

Når du køber ydelser eller betaler for at deltage i aktiviteter i Sabro Rideklub foregår det i systemet Zakobo via klubbens hjemmeside.

Før du kan tilmelde eller betale, skal du oprette en profil på hjemmesiden. Husk dit selvvalgte login og din adgangskode!

Alle tilmeldinger og betalinger foregår nemt og sikkert med betalingskort via din profil.

Betaling med betalingskort

Billedresultat for icon creditcardBetaling via hjemmesiden sker helt sikkert og krypteret via Nets/DIBS med dit Dankort eller Visa/Dankort eller andet gyldigt betalingskort. Du modtager SMS og mail forud for alle trækninger på det tilmeldte kort.

I forbindelse med den første betaling for en fast ydelse, skal du godkende, at SABR fremover må trække beløbet for ydelsen fra dit betalingskort. Indtil du enten afmelder ydelsen og/eller melder dig ud af klubben.

Beløbet du skal betale for medlemskabet og andre tilmeldte ydelser, trækkes automatisk via dit betalingskort.

HUSK at opdater dine kortoplysninger, hvis du skifter betalingskort!

Rykkergebyrer

1. rykker : 100 kr. pålægges ved overskridelse af betalingsfristen på op til 10 dage.

2. rykker : yderligere 100 kr. pålægges ved overskridelse af betalingsfristen på op til 20 dage.

Inkasso : ved overskridelse af betalingsfristen på mere end 20 dage kan klubben sende betalingskravet til inkasso mod betaling af yderligere 100 kr. i øvrigt i henhold til gældende lovgivning på området.

Hvornår bruger du MobilePay?

Relateret billedeMobilbetaling kan benyttes til enkeltstående køb i klubben. Hvis du fx ønsker at handle i Tutten (cafeteriet)  eller betale for ungdoms- eller breddeaktiviteter mens du er i klubben.

Minimums betaling med MobilePay er 20 kr., da klubben betaler gebyr for hver transaktion.